WINKELWAGEN item - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00
WINKELWAGEN item - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

klantenservice

Welkom op onze online klantenservice pagina

Hieronder hebben we enkele meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet, als u op een van deze vragen klik zal u door worden verwezen naar de vraag met het antwoord. Mocht u nog ooit een andere vraag hebben horen we dat natuurlijk graag. Deze kan u mailen naar info@Jethelm.nl of via de contactpagina versturen.


  1. Online bestellen bij Jethelm.nl.
  2. Hoe kan ik betalen bij Jethelm.nl?
  3. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
  4. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
  5. Wat zijn de verzendkosten?
  6. Hoe kan ik iets retour zenden?
  7. Garantie
  8. Vragen/ Klachten
  9. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? 

 

Online bestellen bij Jethelm.nl.

Online bestellen bij Jethelm.nl kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. U volgt eenvoudig onderstaande stappen:

  1. U surft door de internetshop Jethelm.nl. Wanneer u een interessant artikel ziet, kunt u hierop klikken.
  2. Nu komt u op de productpagina uit, waar u meer informatie over het product vindt en het kunt bestellen.
  3. Als u het artikel wilt bestellen, selecteert u de juiste optie (maat/kleur etc) en u klikt vervolgens op de knop "IN WINKELWAGEN".
  4. Het artikel wordt nu in het winkelwagentje geplaatst. U krijgt de optie in beeld "Ga verder met winkelen" of "Ga naar winkelwagen"U ziet het winkelwagentje rechtsboven. U kunt hierop klikken en u ziet dan een overzicht van de artikelen die in uw winkelwagentje zijn geplaatst. U kunt nu kiezen voor "Doorgaan met winkelen" en/of "Naar de kassa". In het winkelwagentje kunt u artikelen ook weer verwijderen of het aantal aanpassen.
  5. Doorgaan met winkelen: U komt terug in de shop en kunt meer artikelen op bovenstaande manier aan uw winkelwagentje toevoegen. U kunt op elk moment naar het winkelwagentje gaan om de artikelen te bekijken en te wijzigen.
  6. Naar de kassa: Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop "Naar de kassa" in het winkelwagentje.
  7. Om uw bestelling te kunnen verwerken dient u te "Inloggen". Wanneer u voor de eerste keer bij Jethelm.nl bestelt, dient u eerst uw gegevens in te vullen, zodat wij deze kunnen registreren. U ontvangt automatisch een aanmeldbevestiging per e-mail. Als u al eerder bij Jethelm.nl.nl heeft besteld, hoeft u alleen maar in te loggen. 
  8. Na het aanmelden/ inloggen ziet u de knop WIJZIG U kunt hier uw adres controleren en eventueel aanpassen. Het is mogelijk uw bestelling op een ander adres dan op uw factuuradres te laten leveren. LET OP: bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbusadres! Als u vragen heeft, kunt u ons ook bellen op 0591-221478. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 bereikbaar.
  9. Kloppen alle gegevens? Dan komt u automatisch bij stap 2 Verzenden/Betalen. U kunt nu de gewenste verzendmethode/betalingsmogelijkheid kiezen. Als u deze gekozen heeft gaat u naar stap 3. In stap 3 controleert u alles en voert u indien u deze heeft de Kortingsbon-code in. Ook is hier ruimte om eventuele opmerkingen te plaatsen. U bevestigd uw bestelling door op "Plaats Bestelling" te klikken.
  10. Als de betaling verwerkt is, wordt uw order opgeslagen en krijgt u een orderbevestiging te zien. Deze bevestiging wordt ook per e-mail toegestuurd. Uw bestelling is geplaatst.

 

Terug naar boven
 

Hoe kan ik betalen bij Jethelm.nl?

Uw bestelling bij Jethelm.nl betaalt u veilig en eenvoudig via de dienst van Multisafepay of Paypal. U kunt betalen met Mastercard, Visa, iDEAL. Kiest u voor iDEAL, dan kunt u via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.
 

Wilt u graag achteraf betalen? Dat kan ook, kies dan voor Afterpay

U kunt ook kiezen om te betalen bij afhalen, u kunt dan contant betalen of pinnen

Meer weten over AfterPay?
AfterPay voert voor Jethelm.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Jethelm.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €200,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400,-

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Terug naar boven
 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Wij streven ernaar iedere bestelling die op werkdagen vóór 16:00 wordt geplaatst de volgende werkdag uit te leveren. Om u een indicatie te geven hoe snel u uw producten kunt verwachten geven wij in onze webwinkel per product en per maat de indicatieve levertijd aan. Bij bestelling van meerdere producten gaat automatisch de langst durende levertijd gelden.

Het kan zijn dat sommige producten niet in ons eigen magazijn maar in het magazijn van de leveranciers liggen, dan is de voorraad status "Externe voorraad" en geldt het aantal indicatieve werkdagen die we opgeven.

Als u de bestelling niet heeft ontvangen en wanneer u geen track en trace heeft ontvangen en u heeft nog geen bericht van verzending ontvangen op de dag voor de dag die we aangeven als maximale levertijd, dan is het waarschijnlijk dat de bestelling bij ons niet verzonden is! (wij bevelen aan om dan even contact op te nemen)

Ook geven wij aan met kleuren of een product nog te bestellen is, de indicatie gaat per kleur

Groen: Bestelbaar, als u deze maat kiest komt er een levertijd te voorschijn.
Blauw: Status onbekend maar veelal wel bij de leverancier op voorraad, levertijd onbekend (wel op te vragen).
Rood: Niet bestelbaar op dit moment (mogelijk in de toekomst nog wel, graag even informeren).

Levertijden

LET OP! Levertijden die we op Crosshelmen.nl opgeven gelden alleen voor verzending naar Nederland.

Eventueel kunt u eerst een indicatie vragen van de levertijd middels ons contactformulier of per telefoon. Het gaat bij deze indicatie om werkdagen waarvan de 1e werkdag de eerstvolgende volle werkdag is na de besteldag. Zaterdagen, Zondagen en feestdagen worden niet beschouwd als werkdagen. Bestellingen die bijvoorbeeld op Vrijdag gedaan worden kunnen pas op Maandag verzonden worden. Ook is Maandag dan de 1e werkdag wanneer de levertijd 2-3 werkdagen aangeeft.

De bestelling wordt twee achtereenvolgende dagen aan u aangeboden door PostNL op het afleveradres dat u heeft aangegeven bij uw bestelling. Indien de bestelling deze beide dagen niet wordt aangenomen, dient u de bestelling zelf af te halen op het door de vervoerder aangegeven PostNL afhaaldepot.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn het pakket thuis te ontvangen, kies dan voor de optie Pakjegemak (na invoering van postcode en huisnummer) en kies waar het pakket bij in de buurt moet worden afgeleverd.

 


 

Terug naar boven
 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja, U kunt uw bestelling afhalen bij Jethelm.nl op afspraak

Het adres van Jethelm.nl is:
Jethelm.nl
Dorpshuiswijk 79-1
7894 CD Zwartemeer

Zodra uw pakket bij Jethelm.nl klaarstaat, zult u een email ontvangen of gebeld worden. Het pakket kan alleen door de besteller worden afgehaald. Legitimatie is verplicht!

Terug naar boven
 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland zijn €5,95 bij een orderbedrag onder de €100,-. Daarboven zijn de verzendkosten GRATIS

Voor bezorgen in het buitenland berekent Jethelm.nl de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.

Indien door onjuiste of onvolledige (aflever)adresgegevens een pakket niet bezorgd kan worden, zullen wij hiervoor de bezorgkosten in rekening brengen. Controleer uw afleveradres dus goed!

Terug naar boven
 

Hoe kan ik iets retour zenden?

Klik hier voor de retourprocedure.
 

Terug naar boven
 

Garantie

Elk artikel van Jethelm.nl voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door Jethelm.nl kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Jethelm.nl en de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Garantie voorwaarden:
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant;
- Indien een klacht gegrond is, beslist Jethelm.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd;
- Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Bijvoorbeeld vochtige/vieze crosshelmen worden niet in behandeling genomen;
- Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
     • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
     • ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
     • normale gebruiksslijtage;
     • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
     • schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar Jethelm.nl als de retour zending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.

Terug naar boven
 

Vragen/ Klachten

Mocht u vragen of onverhoopt een klacht hebben over (één van) onze producten kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0591-221478  (maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur – 17:00 uur).
U kunt onze klantenservice ook per e-mail bereiken via info@Jethelm.nl. We streven ernaar om tijdens werkdagen binnen 48 uur te reageren op uw vragen en/of klachten.

Terug naar boven
 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om uw gegevens te kunnen wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Bovenin het scherm ziet u een kopje “ACCOUNT”. U komt dan in een scherm waar u wijzigingen in kunt aanbrengen.

Alle gegevens die bij Jethelm.nl bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Uw gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.

Terug naar boven